ZMIANA PRZEBIEGU NIEBIESKIEGO SZLAKU TURYSTYCZNEGO: Wisła Dziechcinka PKP – Kobyla Sałasz

Uwaga turyści !!!

W dniu 14.07.2023r. został zmieniony przebieg niebieskiego szlaku Wisła Dziechcinka PKP – Kobyla Sałasz na odcinku biegnącym zboczami Kobylej (802 m n.p.m).

Nowy odcinek został wyznakowany a znaki na starym zamalowano. Zostały również umieszczone tablice z informacją o zmianie przebiegu szlaku.

Wędrując szlakiem od Dziechcinki należy za Krzakoską Skałą iść dalej prosto 600 m. ulicą (os.Kobyla) a następnie na rozwidleniu skręcić w prawo i dalej 1.200 m. ulicą (os.Kobyla) aż do ulicy (os.Mały Stożek) w okolicach przysiółka „Na Polanie”.

Wędrując od Kobyla Sałasz ulicą (os.Mały Stożek) należy na za przysiółkiem „NaPolanie” iść dalej prosto 1200 m. ulicą (os.Kobyla) a następnie na rozwidleniu skręcić w lewo i dalej 600 m. ulicą (os.Kobyla) w okolicach Krzakoskiej Skały.

Na mapie kolorem niebieskim (pogrubionym) zaznaczono aktualny przebieg szlaku a czerwonymi krzyżykami odcinek skasowany.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z oddziałem PTTK w Wiśle przy ul.Lipowej 4 a